סיור וירטואלי עם מדריך לבתי ספר 1

במחיר מסובסד

מתחברים לירושלים

סיור וירטואלי ב-LIVE לכיתות ד'- י'

לאור הביקוש ממשיכים גם בפברואר-מרץ 2021

במחיר מסובסד

סיור וירטואלי עם מדריך לבתי ספר 2

מנהל/ת יקר/ה,

אנו שמחים להזמין את תלמידיכם לשיעור מקוון הכולל סיור-איכות וירטואלי בירושלים בתקופה בה נבצר מאתנו לסייר בבירת ישראל באופן פיזי.
התכנית 'מתחברים' לירושלים נועדה להפגיש את התלמידים עם בירת ישראל באופן חווייתי ולאפשר להם ללמוד על ההיסטוריה העשירה שלה, על האישים שפעלו בה לאורך שנות-דור, על הערגה והכמיהה לשוב אליה במשך 2,000 שנים ועוד.
התכנית מוצעת בתקופה זו במחיר מסובסד למוסדות בעלי סמל מוסד –מותנה ברישום מראש וחתימה על טפסי הזמנה.
הקרן למורשת הכותל המערבי הינה חברה ממשלתית הכפופה למשרד ראש הממשלה ופועלת בשיתוף משרד החינוך לחיזוק הזיקה של בני הדור הצעיר לירושלים, בירת מדינת ישראל. בימים כתיקונם אנו מדריכים עשרות אלפי תלמידים ברחובות העיר כחלק מיישום החלטת ממשלת ישראל להבאת תלמידים לביקור חינוכי בירושלים.

על התכנית

במסגרת התכנית 'מתחברים' לירושלים מוצעים שני סיורי ליבה:
א. סיור חווייתי ברובע היהודי – סיור וירטואלי ברחובות הציוריים של הרובע היהודי – כולל כניסה למוזיאונים ובתי כנסת עתיקים. הסיור כולל היכרות עם 3,000 שנות היסטוריה בירושלים – מימי דוד המלך ועד ימינו.
ב. סיור תת-קרקעי במנהרות הכותל – סיור וירטואלי במנהרות לכל אורכו של הכותל המערבי הסמוי מן העין. הסיור כולל מצגות המחשה, סרטונים, עזרי המחשה ייחודיים ועוד.
ייחודם של הסיורים בכך שהם מועברים בתלת-ממד עם הדרכה בשידור חי. בדרך זו יכול המדריך לשתף את התלמידים באופן אקטיבי, לענות על שאלות ולסייר בנקודות שמעניינות את התלמידים. הסיורים מועברים באמצעות פלטפורמת ה-ZOOM המוכרת והפשוטה לתפעול מכל מחשב ביתי.

השתתפות בתכנית

על מנת להשתתף בתכנית נדרשת הזמנה מראש באמצעות יצירת קשר עם מרכז ההזמנות וחתימה על טופס הזמנה ייעודי. עם קבלת טופס ההזמנה יישלח למוסד אישור על קיום הפעילות.
מסגרת הסיור הינה כיתתית / קפסולה – בהתאם לנהוג בבתי הספר לאורך תקופת הקורונה. הקפדה על עמידה בזמנים הינה תנאי בסיס לקיום הסיור, שכן, אנו מדריכים בתי ספר רבים ולא נוכל לפגוע בשידורים חיים שמתקיימים במועדם.
חשוב! תנאי לקיום הפעילות הינה נוכחות מורה / מחנך/ת במהלך הפעילות.

להצטרפות ולמידע נוסף:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

שתפו את הכותל מהבית

פייסבוק
טוויטר
מייל
וואצאפ

בסיור כזה עוד לא השתתפתם- מנהרות הכותל אצלכם בבית!

הקרן למורשת הכותל המערבי גאה להשיק את מנהרות הכותל 360LIVE , היישר לסלון ביתכם.

במיוחד בשבילכם, צולם אתר מנהרות הכותל בטכנולוגיה חדשנית וייחודית המאפשרת ביקור מלא באתר מבלי לצאת מהבית.

אנחנו מזמינים אתכם לשעת איכות בבטן האדמה – סיור מרגש בתלת-מימד עם מדריך צמוד שיקח אתכם אל צפונות הכותל המערבי התת-קרקעיות ואל ההיסטוריה המרתקת של העם היהודי.

הסיור מותאם לקבוצות וליחידים ומשלב סרטונים ואמצעי המחשה ייחודיים, לצד סיור "בשטח" בתלת-ממד.

הסיור יודרך על-ידי מיטב המדריכים ובמהלכו תוזמנו לשאול שאלות ולקבל מענה אישי.

נגן וידאו

בואו לפסוע יחד איתנו לאורכו של מסלול מנהרות הכותל המלא, לבקר בחללים תת קרקעיות נסתרים, לעמוד מול מקום קודש הקודשים ולעבור בתעלת מים חשמונאית – כמובן מבלי להירטב ובלי לצאת מהבית.